divendres, 18 de maig del 2018

RIURE VA MOLT BÉ!!




Estem a finals de curs. Tots tenim exàmens, treballs, recuperacions dels primers trimestres...Per això aquí teniu una notícia amb alguns acudits bons per riure una bona estona i desestressar-vos. Espero que us agradin.



Un home va al metge:

- Doctor tinc un colló de fusta i l'altre de ferro.

- No és possible! I té fills?

- Sí : Pinotxo i Terminator

(Enric Font)


- Mamà, mamà, en el col·legi em diuen que tinc la boca molt grossa...

- No els facis cas i porta’m la pala per donar-te el dinar...

(Laura Castell)


Això van dues olives pel carrer i una cau, i l’altra li pregunta:

-Estàs bé?

-Crec que m’he trencat un os...

-Calla! Però si ets d’anxova!

(Guillem Sanchez)


-Caram, Toni, quant de temps, què és de ta vida?

-Mira, porto 10 anys casat amb la meva xicota. I tan feliç!

-Ostres, i com t'ho fas per aguantar la càrrega del matrimoni?

-Fàcil, el secret és no dur la contrària, i funciona.

No, no pot ser!

-Tens raó, no pot ser.

(Arnau Puig)


Dos tios són al bosc i un li diu a l'altre.

- Vaig a cagar

- Que portes paper?

- No, cago de memòria.

(Sara Rodriguez)  MARC DOT PEÑA 3rA

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada