dilluns, 2 de novembre del 2015

“M'agraden les matemàtiques". Entrevista a Malick Barry.

Aquest any ha arribat al nostre centre un noi que es diu Malick Barry, i li hem fet una petita entrevista

D'on véns? De Gàmbia.

Quants anys tens? Tinc 13 anys.

On has nascut? He nascut a Guinea.

Com et sents a Manlleu? Em sento molt bé.

Per què has vingut aquí? Perquè el meu pare havia de treballar i va trobar feina aquí.

Quina assignatura t'agrada més? La meva assignatura preferida són les matemàtiques.

Com véns a l'institut? Vinc caminant.

Que fas al teu temps lliure? Faig esport. M'agrada molt el bàsquet.

Que t'agrada menjar? M'agrada menjar kebab.

Qui és el teu millor amic a l'institut? Tots són els meus amics.

T'agrada l'institut? Sí, m'agrada.

Quin institut t'agrada més, aquest o el de Gàmbia? Els dos són iguals.

Gràcies Malick fins una altra. De res, adéu!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada